Top40db

Music Service

Song

# Debut Chart
19 Mar '98 Hot 100
13 Mar '98 R&B

Lyrics

One, one two Check me out right here yo Yo, the sun don't shine forever But as long as it's here then we might as well shine together Better now than never, business before pleasure P-Diddy and the Fam, who you know do it better? Yeah right, no matter what, we air tight


Log on to hide ad.

So when you hear somethin', make sure you hear it right Don't make a ass outta yourself, by assumin Our music keeps you movin', what are you provin'? BIG Turn that shit all the way up, yeah You know that I'm two levels above you baby Make you love me baby Talkin' crazy ain't gonna get you nuthin but choked And that jealousy is only gonna leave you broke So the only thing left now is God for these cats And BIG you know you too hard for these cats I'ma win 'cause I'm too smart for these cats While they makin' up facts you rakin' up plats In The Commission, you ask for permission to hit 'em He don't like me, him and wild wifey was wit 'em You heard of us, the murderers, most shady Been on the low lately, the feds hate me The son of Satan, they say my killin's too blatant You hesitatin', I'm in your mama crib waitin' Duct tapin', your fam destiny Lays in my hands, gat lays in my waist Francis, M to the iz-H phenomenal Gun rest under your vest by the abdominal Rhyme a few bars so I can buy a few cars And I kick a few flows so I can pimp a few hoes Excellence is my presence, never tense Never hesitant, leave a nigga bent real quick Real sick, brawl nights, I perform like Mike Anyone -- Tyson, Jordan, Jackson Action, pack guns, ridiculous And I'm, quick to bust, if my ends you touch Kids or girl you touch, in this world I clutch Two auto-matoes, used to call me fatso Now you call me Castro, my rap flows Militant, y'all faggots ain't killin' shit Ooops Cristal keep spillin' shit, you overdid it homes You in the danger zone, you shouldn't be alone Hold hands and say it like me The most shady, Frankie baby, fantastic Graphic, tryin' to make dough, like Jurassic Park did quick to spark kids who start shit See me, only me The Underboss of this holocaust Truly yours, Frank White [CHORUS] We got the real live shit from front to back To my people in the world, where the fuck you at? Where my niggaz is at? Where the fuck my bitches at? Where my bitches is at? Put your money on the table and get your math on Break it down, split it up, get your laugh on See you later Dog, I'ma get my stash on There's a bed full of money that I get my ass on I never lose the passion to go platinum Said I'd live it up 'til all the cash gone Ain't that funny, only use plastic, craft it To make classics, hotter than acid P-D, rollin' on your tape or CD The girl-boy killa, no team illa The Fam-o ammo, is every channel We been hot for a long time burnin' like a candle What you can do is check your distribution My songs bump in Houston like Scarface produced 'em You ain't gotta like me, you just mad 'Cause I tell it how it is, and you tell it how it might be We got the shit, Mac tight, brass knuckles and flashlights The heaters in the two-seaters, with two midas Senoritas, kiss rings when you meet us P-Diddy run the city, show no pity I'm the witty one, Franks the crook from the Brook Matty broke the neck of your coke connect No respect squeeze off 'til all y'all diminish Shootouts for twenty minutes, until we finish Venice took the loot, escaped, in the Coupe Break bread, with the Kiss, Peniro, Sheek Louch Black Rob joined the mob, it ain't no replacin' him Niggaz step up, with just Mase and 'em Placin' them in funerals, criminals turned aroused The Brick City, nobody come off like P-Diddy Business wise, I play men Hide money on the Island Cayman, y'all just betray men You screamin', I position, competition Nother day in the life of the Comission [repeat CHORUS x2] Aiyyo, can you hear me out there? Aiyyo turn me up, nobody can hear me out there That's good, it's all fucked up now Y'all know it's all fucked up now right? What the fuck I'ma do now? What I'ma do now? Can y'all hear me out there? Can y'all hear me out there? Fuck y'all niggaz wanna do It's all fucked up now What I'ma do now, huh? What I'ma do now It's all fucked up now

Answers

Site by: Todd


Log on to hide ad.