Top40db

Music Service

Song

by Joe Tex
Lyrics by: Joe Tex
# Debut Chart
10 Oct '67 Hot 100

Lyrics

Say man, don't walk ahead of that woman like she don't belong to you! Just 'cause hers got them little skinny legs. You know,that ain't no way to do. You didn't act like that when you had it home behind closed doors! Alright... Now you act like you're shamed or somethin, Or you don't want nobody to know she's yours. That's alright,you just walk on baby...


Log on to hide ad.

And don't you worry about a doggone thing atall, because there's Some man,somewhere,who'll take you baby, skinny legs and all Now, Who'll take the woman with the skinny legs? C'mon somebody please take the lady with the skinny legs. Now, you all know the lady with the skinny legs got to have somebody too, now. Will somebody please take the lady with the skinny legs, please? Hey,Joe.. Yeah Bobby? Why don't you take her? You-a-fool? I don't want no woman with no skinny legs. Look here,I thought I might give this woman to Clyde. But, no, I know the kinda woman Clyde likes! So Leroyll take her. Say Leroy? You got her!! Say, Miss? Right here? Now why you wanna act like that man ain't yours? Just 'cause he's walkin' with you, with them raggedy clothes. Man just forgot to get his suit out a the cleaners, that's all. Alright...alright... Act like that man don't belong to ya! Go on over there and kiss him and hold his hand. Go on..say you ain't gonna do WHAT? That's alright. You just walk on Mister. And don't you worry about a doggone thing, atall, Because there's some woman somewhere who'll take You, Mr. Raggedy clothes and all!

Answers

Site by: Todd


Log on to hide ad.